van Polkowice naar Wroclaw

14 april 2015 - Wroclaw, Polen

Na het ontbijtje meteen weer de autoweg 3 opgedraaid! en verder gefiets met het uitzicht op kilometers asfalt bulten en straatvuil. Koffie gedronken in een autoweg barretje daar zijn er veel van is een hokje te grote van stacaravan en het meubilair uit grootmoeders tijd en de ruiten blauw van de rook wie van de allesbrander afkomt er komisch wel lekker koffie. na 3 uur fietsen weer zo,n barretje op gezocht goulash soep en cola gegeten. en weer verder aangekomen in wroclaw zit nu in hostel op 12 pers slaapaal waar ik denk 5 bedden bezet zijn 1 kamergenoot heel ff gesproken een australier. weet noch niet wat ik straks gedoen eerst wachten tot de wasmachine klaar is dan kan ik dat ophangen. Hier nog een klein beetje info over de stad Wroclaw is de op 4 nagrootste stad van polen wonen veel studenten en je kunt er zelfs nederlands leren, Morgen kunt ze er ook achterhoeks sprekken!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Greet.en.gert:
    14 april 2015
    wej vraogt ons af , dat die poolse studenten in eenen dag achterhoeks kunt leren , zol dat de slimmigheid van de leraar of van de leerling weazen dirk veul plezier en goed gaon