Einde fietstocht einde Camping

26 april 2015 - Praag, Tsjechië

Vanochtend gewekt door de regen wie op de tent spatte, Dat was nieuw wel wind zon, wolven, honden en ander tuig wat mij wakker maakte  maar serieuse regen had ik de afgelopen 3 weken nog niet gehad. Heerlijk ff blijven liggen en om 9.30 werd het geluid van spattende druppels beperkt tot een minium, Op de picknick tafel het ontbijt uitgestald. Snel ff naar de mini Market gefietst voor fruit en kaas. En heerlijk ontbeten. Het water voor de koffie werd moeizaam heet omdat de brander het laatste butaangas er aan het uitsputteren was. Daar na uitgecheckt betaalt. En toen kwam het omgekeerde van gisteravond bij het afrekenen kreeg ik geld terug want ze had zich een dag vergist, toen ik de tent aan het afbreken was kwam ze met duizend maal excuses weer met 100 kronen want die had ik teveel betaald, om wat voor reden weet ik nog steeds niet maar ik heb het verschil met haar gedeeld. Voor de prima service! Zoals je al las was ik de tent aan het afbreken, en dat betekent dat er een einde komt aan een onvergetenlijke fietstocht. In het bijzonder wil ik mijn Lieve vriendin Marije bedanken want thuis gaat ook gewoon alles door en zonder goed overleg en weten wat je aan mekaar hebt kun je niet 3 weken alleen de hot op!!! Natuurlijk iedereen bedankt voor de lieve grappige en schattige berichtjes, Alle mensen wie mij onderweg geholpen hebben met weg zoeken, Het vertalen van pools en tsjechie,s! De hostels en hotels en de campings. En de fietsenmaker voor het prepareren van mijn fiets.En natuurlijk iedereen wie ik vergeten ben!! Mijn excuses voor de grote spel fouten verkeerde punten en comma,s maar op dit programma zit geen spellingscontrole en het externe toetsen bord haperd ook zo af en toe. Ik zit nu in het hotel waar ik de goede hoop heb dat Marije daar vanmiddag aanzalkomen, we blijven met z,n tweetjes nog ff hier. En Donderdag avond weer lekker thuis!!!!!

1. Inge:
    26 april 2015
    Genoten v je verhalen en heeel veeel plezier met Marije samen,
  2. Gerdie:
    26 april 2015
    We zullen morgen een biertje op je drinken
  3. Nardie:
    27 april 2015
    Dank je wel Dirk voor je mooie verhalen, inclusief komma's, punten en eigen spelling :) Ik heb genoten van je pennenvruchten. Fijne tijd samen met je lief en tot ziens!
  4. Marco:
    27 april 2015
    Mooie reisverhalen van een avonturier uut de Heelweg. Geniet er samen nog even van. Zal wel weer wennen zijn straks weer op de Bus.

;))