Welkom op mijn reisblog befietsingen!!

1 maart 2015 - Heelweg, Nederland

Een bijzonder welkom op mijn reisblog,na vorig jaar met mijn vriendin naar Parijs te zijn gefietst heb ik besloten om nu eens een langere tocht te gaan maken, dus dat betekent dat ik eerste paasdag bepakt en bezakt vertrek voor 3 weken fietsen. Eerst naar Berlijn dan de Poolse grens over richting Wroclaw verder naar Katowice dan de Tsjechische grens over door Brno naar Praag. Waar mijn vriendinnetje me op zal halen!! Dit is een voorlopige planning het kan best zo zijn dat ik in Berlijn ben aangekomen dat alles anders loopt, er kunnen ook dagen zijn dat ik mijn fiets en mij zelf in de trein gooi! Nu ben ik nog nooit zolang alleen weg geweest dus misschien ga ik na één week al wel weer gillend naar huis! kortom ik weet niet hoe het gaat lopen en wat ik tegenkom, Nu kun je via dit reisblog mijn befietsingen volgen. Ik probeer tijdens mijn reis iedere dag wat te posten als de omstandigheden dat toe laten zoals stroom, wifi, verbinding, zin, inspiratie, en in de weken voor de reis iedere week. Veel lees en kijk plezier gewenst.

P.S. Let niet op spelfouten en punten en komma,s

1. Reislogger:
    1 maart 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ronnie en Erna:
    10 maart 2015
    Dirk, wat een leuk idee!! We wensen je heel veel plezier en wij gaan je zeer zeker volgen! Jammer dat we niet gelijktijdig in Berlijn zijn!!
    Succes met de reis.
    Gr. Ronnie en Erna
  3. Gerdie:
    10 maart 2015
    Ha Dirk, gezellig, ik ga je volgen Veel succes met de voorbereidingen.
  4. Doortje Vreman:
    1 april 2015
    Dirk veel fiets plezier, ik ga je volgen.
  5. Ineke:
    2 april 2015
    Ik heb je befietsingen gevonden. Veel succes. Ben benieuwd naar je reisverslag.
  6. Dirkje Huitink:
    2 april 2015
    Hoi Dirk,
    Leuk dat ik je zo kan volgen!
    Succes met je reis.
    Groeten Dirkje
  7. Nardie:
    4 april 2015
    Gelukt!! Ik sta op je mailinglist. Nu kom maar op met je mooie (sterke) verhalen. :)