Lijstjes,tent & chocolade

6 maart 2015 - Heelweg, Nederland

Deze week is de week van de inventarisatie wat wil ik mee nemen, wat neem ik mee, en waarom neem ik het mee. Oftewel lijstjes maken om een helder beeld te krijgen wat allemaal mee moet. Daar staan natuurlijk ook dingen op wie je niet hebt maar wel een must zijn dus dan maar aanschaffen! zoals ook een lichtgewicht klein tentje wie makkelijk op te bouwen is. Nu kwam ik er al snel achter hoe lichter de tent  deste zwaarder moet je portemonee zijn. maar na lang zoeken kijken en vergelijken had ik via een internet shop een fijne middenklasser gevonden!! alleen de berzorg kosten waren 6 euro maar als ik 10 cent  meer uitgaf bezorgen ze de tent gratis. Ik de site nog eens goed bekeken en jawel!! in de aanbieding een reep chocola NU VOOR 30 CENT!! Die meteen er bij besteld. Dus ik kan u met trots vertellen dat ik chocola met winst van   5 ,60 euro op de kop heb getikt. voor volgende week staat het plannen van de reis tot aan de Berlijn op ,t programma, en ik bedenk me nu net dat de fiets ook wel een grote beurt mag hebben. nog genoeg te doen want Time is ticking away!!!!!!!!!