Hij staat!!

16 maart 2015 - Heelweg, Nederland

Zo alweer een week verder! Waar ik het vorige week nog over lijstjes chocola en tenten had. Kan ik jullie melden dat de lijstjes korter worden, de chocola goed smaakte en de tent al staat!! Of liever gezegd stond. En de tent paste zowaar ook nog na het afbreken in het zakje. Het opbouwen had meer voeten in aarde maar ik hou mezelf maar voor dat het beginners foutjes waren. De planning van de reis zelfben ik nog niet aan toe gekomen, maar dat gaat vast nog wel lukken. Ook ben ik een jaartje ouder geworden en kwam mijn familie met allerhanden campeer catges op de proppen een brandertje pannen, een spork (is lepel en vork in 1) erg leuk allemaal!! Woensdag de fiets naar de fietsenmaker brengen. En dan ben ik bijna klaar voor de reis. Zoals je kunt lezen een rustig weekje maar de spanning begint al een beetje te komen benieuwd wat er komen gaat.Oja nog wel een beetje fietskilometers gemaakt rondje montferland en weer terug,en naar nijmegen gefiets om een aantal hardlopers aantemoedigen bij de stevensloop. ik zal ook ff kijken hoe ik foto,s kan plaatsen weet nog niet hoe alles werkt. volgende week weer een verhaaltje uit het wilde leven van Dirk,s befietsingen

1. Katja:
    6 april 2015