nog een klein weekje!!

30 maart 2015 - Heelweg, Nederland

Zoals velen van jullie al hadden gemerkt heb ik vorige week geen verhaaltje gepost, Mijn excuses daarvoor maar zoals ik eerder al schreef kon het zijn dat ik geen zin of inspiratie of andere mankementen had! Dat was ook het geval, oorzaak was denk ik dat de fiets een week bij de fietsenmaker heeft gestaan, En dat voelde naar! meer zoals een veulen zonder moeder paard, of een paashaas zonder pasen. maar de fietsenmaker heeft hem grondig onderzocht en met her en der nieuwe lagers, een nieuwe trapas en een nieuwe ketting kast, dus het bleek geen overbodige luxe om de fiets een week te missen! Maar ik heb natuurlijk niet stil gezeten de reis tot Berlijn uitgestippeld (meer kaarten heb ik ook niet) En met een fantastisch hardloop gezelschap de halve marathon van Venlo gelopen. Maar goed dat betekent wel dat het nu nog maar een klein weekje duurt voor ik vertrek, Ik begin al een beetje gespannen te worden. De tassen ingepakt en met volle bepakking de eerste proefritjes gemaakt, En zelfs alles bleef hangen!! fiets met bepakkingZie foto. Alleen als ik nu naar buiten kijk zakt me de moed een klein beetje in de schoenen ivm maartse buien, maar gelukkig vertrek ik in april en volgens de laatste berichten is het 1e paasdag droog en zonnig. Twee tante,s van mij wil ik  bedanken voor het geven van vezelrijke muesli repen, Ik denk dat ze zich ernstig zorgen maken of ik wel genoeg koolhydraten binnen krijg of dat ik in Vreden al met hongerklop in de berm lig! En Ronny en Erna wil ik  bedanken voor een extra accu voor  telefoon en tablet,

Groeten,

Dirk