klaar voor vertrek!!

5 april 2015 - Heelweg, Nederland

Eigenlijk wou ik gisteren er nog schrijven, maar toen het laatste avondmaal net naar binnengewerkt was, Kwamen ook mijn vriendjes innig afscheid nemen dus toen heb ik mijn schrijf talent maar ff verstek laten gaan. Op dit moment is het 8.45 dat betekent een kwartier voor vertrek. Alles drie keer gecheckt dus ik zal wel iets vergeten zijn! ik zit nu al met het dilemma of ik in Winterswijk richting Vreden ga of richting Zudlohn maar komt vast goed tot later en ik hoop vanavond te kunnen vertellen waar ik ben beland!! fijne 1e paasdag

1. Marco:
    5 april 2015
    Veel reis en fietsplezier. Kom heelhuids weer.
  2. Andre en Anky:
    5 april 2015
    Dirk, kalm an en geniet er unmundig van!!
  3. Anita:
    5 april 2015
    Zet 'm op Dirk! Geniet ervan!
  4. Edwin:
    Succes Dirk !!
  5. Ellen Kroekenstoel:
    5 april 2015
    Hee Dirk. Heel veel succes! Ik zal t je nooit na doen. Na heelweg fietsen is voor mij al veel te ver haha. Geniet ervan. Hou vol. Liefs Ellen
  6. Edith:
    5 april 2015
    Heel veel succes& plezier Dirk! Je plan klinkt nu al leuk op je blog. Ben benieuwd naar je reisavonturen van onderweg. Hoop dat het goed weer blijft! Groetjes, Edith
  7. Inge:
    5 april 2015
    He topper , veel plezier en geniet v alles wat je zoal tegenkomt, meemaakt!! Succes
  8. Yannick:
    Heel veel succes Dirk!!
  9. Jeroen Toebes:
    5 april 2015
    Dirk, veel plezier.. Je hebt al een mooi begin aan je blog.. Ik ga je volgen!
  10. Jeroen Toebes:
    5 april 2015
    Dirk, veel plezier.. Je hebt al een mooi begin aan je blog.. Ik ga je volgen!
  11. Daphne en Coen:
    5 april 2015
    Hi Dirk, wat leuk om zo op de hoogte te blijven van je fiets vakantie.Succes en geniet er ook van. Fiets ze!
  12. Björn Demkes:
    5 april 2015
    Veel fietsplezier,geniet er van!!!!
  13. André en Inez:
    6 april 2015
    Dirk veel plezier. Fiets ze!