Berlijn Dag 1

11 april 2015 - Berlijn, Duitsland

Om 8 uur werd ik wakker in het heerlijke hostel bed, Ontbeten ff de studenten uitgezwaaid. Toen mijn dag aan het plannen kwam er eeen student achtig figuur op me af of ik meeging met de stadstour, Dus spullen ingepakt en vertrokken richting centrum met circa 10 pers van mijn hostel een internationaal gezelschap 1 Nederlander (ikzelf) 4 sri lankesen, 3 Brazilianen,en twee duitsers. Was erg leuk veelgezien. Nog ff biertje gedronken met Brazilianen. En nu zo richting centrum voor kroegen tocht!

1. Marije:
    10 april 2015
    Super leuk! Veel plezier en wel foto's maken hoor! XXX
  2. Marianne:
    10 april 2015
    Ha Dirk. We hebben in 1 ruk al je blogs uitgelezen! Van Herbert moet je niet vergeten naar het Ramones Museum te gaan.
    Viel spaß in Berlin und bis Später!
  3. Judith:
    11 april 2015
    Super leuk te lezen! Veel plezier! En al een betjen zwil op de konte?
  4. Dirk Vreman:
    11 april 2015
    He Marije ik zal m,n best doen om foto,s te maken maar ben daar niet zo handig mee!!

Herbert en Marianne toevallig gisteravond albedacht om ramones museum te bezoeken, hun promotie werkt zeer goed door heelberlijn te bestickeren met hun museum!!

Hallo Judith gisteren net nieuwe vaseline en andere creme gekocht!
  5. Judith:
    11 april 2015
    En wil die voetbalvrouw je behandelen ;)
    Pubcrawl bevallen? Super stoer Dirk deze reis! Geniet ervan.
  6. Marco:
    11 april 2015
    Stuk voor stuk mooie befietsingen. Ben ook erg benieuwd naar de voetbalvrouw... kalm schakelen dit weekend have fun.:)
  7. Dirkje Huitink:
    Hoi Dirk, geweldig leuk wat Je allemaal meemaakt. Veel plezier nog!Gr. Dirkje