Kojetin - Brno

19 april 2015 - Brno, Tsjechië

Vanochtend deeden de zonnestraaltjes al goed hun best om mij uit m,n nest te krijgen. Heerlijk ontbeten kon alleen de benen goed voelen van de dag ervoor, Maar de eerste 25 km heerlijk door kunnen fietsen.Toen kwam ik weer in bergachtig gebied en begonnen het klimmen weer ik wist dat dat vandaag ook tot Brno aanginghouden, Op dat moment werd het telkens zwaarder ook door de dag ervoor al flink moeten trappen. Dus in zo,n licht mogelijk verzet naar boven. Boven ff ontspannen en weer naar beneden en dat tot aan Brno. Wel prachtig uitzicht in de bergen ben nu net in hostel aangekomen! Lig nu ff in bed alleen met zwembroek de rest van mijn kleren ben ik nu aan het wassen. Oja je hebt  mensen wie voor sponsering  een foundation stichting vereniging, enz een berg beklimmen mij mag je natuurlijk ook sponseren dan zorg ik dat het bij de lokale horeca terecht komt!!!

1. Greet.en.gert:
    19 april 2015
    hallo dirk ja nu begint het echte werk . leuk\ga zo door we kijken telkens met spanning uit naar je mail

greet en gert
  2. Simon:
    19 april 2015
    Ha dirk taaie rakker. Het is net alsof je af een maand weg bent. Heb je de remblokjes nog niet glad, of heb je geinvesteerd in keramische remmen?
  3. Dirk Vreman:
    19 april 2015
    Haha Simon remmen is angst gang is alles!!!
  4. Gerdie:
    Proost
  5. Nardie:
    20 april 2015
    Hee Berggeit, geniet van je laatste loodjes. Proost!
  6. Marco:
    Hol vol Dirk. Mooie reis verslagen. Grt Marco
  7. Inge:
    20 april 2015
    Tjonge dirk wat een reis, route en ontmoetingen en wat al niet meer...sjappoo !! Wens je mooie laatste kilometers en donders genieten als je aankomt!!!
  8. Joris:
    20 april 2015
    Wat een bruute verhalen. Fantastisch! Succes d'r met!!
  9. Doortje Vreman:
    21 april 2015
    Hoi Dirk, leuk je verslagen te lezen. Knap hoor ,klimmen ! veel succes! Groetjes Doortje